Tredje februari

Hello mina kära vänner. Nu sitter jag här igen ;) Mitt nya bloggande kommer alltså kanske få mig att återgå till livet som datanörd, vafaan. Jag som slutat med det.

Börjar inte skolan förän klockan 2 idag men har ta mig tusan varit vaken sedan klockan 8. Detta för att min kära pojkvän ville ha ett morgonsamtal och ringde då, men det gör mig inget, har nu läst massor i romanen jag ska läsa i skolan! Skitbra ju. Ska göra mig klar sen plugga lite till tills det är dags att åka..

Sjukt härligt väder idag! Ska bli skönt att gå ut faktiskt. Det är fördelen med att ha dagar i skolan, att man tar sig ut. Om jag hade varit helt ledig idag hade jag säkert fastnat här inne tills det blev mörkt typ.. Känns som om våren börjar närma sig nu, hoppas det blir snart :) Älskar våren, sol o värme och ljust mkt längre. En mörk vinter kan verkligen få en deprimerad.

Förresten är jag BESATT av att läsa bloggar. Alltså verkligen. Jag funderar på att ha en vit läsabloggperiod ;) Bara för att vänja mig av vid det. Får se hur det blir med den saken hehe.

Ha det gott! Köss


Undrar vadfan jag ska göra med mitt hår alltså.. Även om jag är glad att det äntligen har blivit längre så sätter jag upp det varje dag för att jag tycker det är störigt. Och det är ju inte värst spännande :) Men no way aldrig mer att jag klipper kort med lugg....

Fy fan. Sista bilden är värst, den frillan var verkligen inte kul att ha. Finns värre bilder men detta får räcka hehe. Nej, jättemörkt och kort var nog inte riktigt min grej, även om jag hade så länge. Så ljust hår som jag har nu har jag nog inte haft sen högstadiet, har färgat det mörkt av och till sedan dess om jag minns rätt. Eller nej, början av gymnasiet nog. Skit samma. Bye bye :)

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Jag tycker du va väldigt fin i det korta mörka med lugg :) Klipp lugg, det är skitsnyggt! Och sen ha typ den färgen du har nu, det är ffiiiin färg.

2011-02-04 @ 06:47:04
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0