Tuesday

Hello hello. Idag är jag ledig :) Det var jag iofs igår med. Eller det beror ju på hur man använder ordet ledig, för numera försöker jag ju använda den lediga tiden till att plugga :) Är ju uppe med tuppen idag, maria var vaken så jag vaknade till vilket var skönt eftersom att jag gärna kommer igång med saker i tid idag. Hade en liten tanke att jag skulle tvätta nu tidigt men fan nej, det orkar jag inte. Får se om jag kan ta mig för att göra det senare. Ska sätta mig och läsa klart de kapitel som ska läsas i en bok, sen kanske jag tar en liten tvspelspaus ;) Har ju verkligen inte hunnit spela någonting typ eftersom vi trodde att det var trasigt i en månad typ. Kanske ska köra sånt som är jobbigt iallafall så att det blir lite nytta också, ett träningspass är aldrig fel :) Nej men Mathias kommer hit i eftermidag också, vi ska jogga ett tag o sen köra lite träning hemma typ. Han är min egna PT ;)

Hmm, jag är så väck i huvudet, har blivit så där morgontrött som när det tar ett tag för huvudet att vakna till. Får nog sätta på lite pigg musik och försöka väcka mig själv..

Åh! Drog upp min vikgardin och ser ut att vara nice väder idag. Gud vad skönt!! Lovely Lovely...

Näe, jag bara tjötar om ingenting nu. Ska skona er från mitt babbel en stund ;) Ha det fint så länge :) Puss

Samma gamla vanliga bild med samma gamla vanliga bakgrund ;) Kolla mina knogar, ser askonstiga ut ju, helt runda. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0