25/1 Godmorgon..

Jag är uppe tiiidigt idag :) Har varit vaken sedan klockan sex då min kära pojkväns väckarklocka ringde.. Sitter och käkar äggmacka, älskar det. Mina stekta ägg är dom godaste som finns skulle ja kunna tro ;) Ska ha med mig en äggmacka till skolan också. Får vara slut på att handla mackor där, det ruinerar mig ju. Nu när jag inte jobbar får ja tänka mer på mina små utgifter.

Idag går jag i skolan 9-15. Trodde jag hade en kortdag 9-11 men icke sa nicke, det var lite synd må jag säga. Men det får gå ändå. När jag kommer hem idag ska jag verkligen verkligen plugga, är ju bara att läsa och så, får sluta skjuta på sånt. Kanske ska se till att tvätta lite också. Ooojj vad intressant. NU faller jag tillbaka i mitt gamla bloggmönster;) Typ sitta och fundera på vad jag ska göra av dagen och flumma om det. Skärpning på mig. :)

Igår var ju jag och Mathias på filmen Svinalängorna. Den var sjukt bra, men jesus vad jag inte skulle se den på bio om jag fick ändra mig. Jag grät typ halva filmen och resten satt jag med en klump i halsen. Hade jag sett den hemma hade jag nog gråtit hela rakt igenom. Den är sjukt bra gjord och dom har verkligen fångat en jobbig känsla genom hela filmen. Den handlar iallafall om en akoholistfamilj, eller ja, en vuxen person som tänker tillbaka på sin uppväxt i jobbigaste alkoholisthemmet. Bajsbra, min gamla kärlek Ola Rapace är med, sen spelar Noomi Rapace huvudrollen. Mycket mycket bra, men skall kanske inte ses i en känslig period :) Både jag och Mathias gick sönder typ.

Nåja. Nu kan jag inte skriva mer för jag kan inte hålla min macka dååå.. Ha en fin dag, skriver nog sen igen. Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0