Cv...

Jahapp, dags att börja söka sommarjobb.. Jag har tidigare jobbat extra som blackjackdealer så har alltid haft det som backupplan liksom, nu har jag slutat som det så jobbsökandet för tas på allvar i år..

Vet inte riktigt vad jag ska söka än men måste börja med att skriva mitt cv. Har ju ett gammalt men har intre använt det på ett år drygt och det känns som om det borde förnyas lite ;) Tycker det är så jäääkla svårt med cv bara! Vill skriva allt som en lång text bara men det säger alla att det inte är bra. Det skall vara kort och formellt och isåfall ett mer utförligt brev till.. Men det korta och formella ser bara så himla himla kort ut. Nåja, får väl sätta igång nu på en gång. Hej så länge!


Jag nu. Hittade en gammal tshirt som jag inte sett på hundra år typ, mysig :) Och som ni ser har jag svårt att slappna av i munnen när jag tar kort. Blir helt stel och sne haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0