Halloj halloj hallojjjj.

Hej på er. Egentligen är tanken att jag ska plugga nu men satte mig framför tvn och skulle äta och nu fastnade jag hääär. Är nåt program som heter sofies änglar på tv (tror jag) som handlar om att de renoverar ett hus åt en familj. Jag brukar inte grina åt sånt men fuck, en jättefin pappa (verkar det som iallafall) som är sjuk och kommer gå bort, jag orkar inte sånt.. Så hiiiiiiiiiimla hiiimla himla sorgligt. Hela programmet är liksom uppbyggt som i hur de ska ha det när han går bort. Åh. Sitter här och vill böla och lägga mig ner och gå sönder, det här programmet träffade mig verkligen. Jag kanske är extra känslig numeraaa.

Nåja, till annat.. Igår kom linn så jag har hängt med henne igår och idag. Så himla kul :) Igår var vi först och handlade sen satt vi bara hemma och tjötade, kollade på tv och vräkte i oss massa godis och chips. Idag tog vi en långpromenix i nästan två timmar, såå otroligt härligt väder idag! Jättejättesoligt :D Älskar det, man får så mkt energi. Skönt att bara gå och gå och tjöta om allt mellan hoimmel Hon åkte med tåget för två timmar sedan typ, hem till lilla uddevalla där hon bor..

Nääe ska jag sätta mig och läsa kanske, eller det kommer jag inte kunna, måste gråta lite till till programmet tror jag. Jesus. Nåja, har inget mer att skriva nu iallafall :) Ha det göttigt sålänge.

Ursäkta tråkiga bilder från webkameran men jag tycker det bli så himla trist med inlägg utan bilder. Sen är det kanske intressant att se precis hur jag såg ut när jag skrev inlägget? Inte? Nähepp. Skit samma :)


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Man får gråta när man vill och när man känner för det :) Men du är nog extra känslig, haha;) Mycket gott med allt godis! Jag har gått upp flera kilon. Glädjekilon har jag valt att kalla dom. BTW... Thank U for being such a good friend! :)

2011-01-30 @ 23:47:24
URL: http://myfuzzylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0