Hellooo

Nu startar jag om på nytt, ny blogg, nya tankar o sådära... Startade en ny för några veckor sedan men kom inte in på den, måste angivit fel mailadress eller något, så fick fixa en till ny. Har väl snart hundra mailadresser om jag fortsätter på detta sättet eftersom man inte kan ha flera bloggar på en mail..

Nåja. Detta är egentligen inte alls vad jag ska sysselsätta mig med nu, ska plugga lite o fixa lite saker sen ska jag in mot stan och fixa lite till.

Jag blir frustreraaad. Jag brukar ha världens bästa kodminne o så men nu känns det som om jag glömmer massa lösenord. Mitt lösenord till e-legget t.ex. Jag har så svåra lösenord så det är inget man kan gissa sig till. På gott och ont, eftersom jag själv inte kommer ihåg dom.

Ska lägga mig och läsa lite pluggsaker nu så jag kommer igång med den här kursen i år typ. Läser en kriminalitet-preventions kurs och en om psykisk ohälsa. Mucho interesante, måste bara se till att hänga med för lär bli helt förvirrad annars med tanke på att det är två kurser samtidigt!

Ska försöka att inte fortsätta med denna typens tråkiga inlägg framöver ;) Ha det fint så länge, ciao.


Jag i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0