Klart.

Japp då var mitt CV klart då :) Häääärligt. Hade ett som jag bara behövde fila på så kändes inte så jobbigt ändå. Dessutom är det nog skillnad på att bara söka ett sommarjobb nu i januari, jag har erfarenhet av att vara desperat efter jobb och då känns det mycket jobbigare att sitta och klura ihop ett halvkasst CV.

Om ett tag ska jag åka in till stan och möta Jessica, vi ska fixa nån bok att läsa i inom psykisk ohälsa-kursen. Blir skönt att komma ut lite. Eller ja, ska ta en långpromenix med Milton (mamis hund) sen, efter det ska jag på bio med Mathias! Ska se Svinalängorna, jag är helt övertygad om att jag kommer älska den.

Var fan bra att mamma undrade om jag kunde ta hunden sen, jag ska komma igång och röra mer på mig. Tränade på gym i fredags och söndags med Mathias och det känns så jäääkla bra att göra det. Vill få bra kondition och bli starkare, är jobbigt när kroppen känns skröplig och svag. När man är 20 år ska kroppen vara på topp, vill inte tänka tillbaka på mig själv om massa år och fundera på varför jag gick omkring å va i dålig kondition när jag hade världens förutsättningar. Sen är det ju inte fel att få en snygg kropp heller höhö. Sitter och kollar priser o så nu, ska nog börja på sportlife tror jag. Mathias tränar där, det är inte så dyrt och då kan jag träna på massa olika ställen i stan :) Vore bra. Har funderat på att köpa medlemskort på marias gym men det är dyrare och då är det ju bara på ett ställe. Sportlife finns ju vid skolan å sådär. Måste komma igång!

Haha, jag blev fan beroende av att blogga på en gång ;) Vet bara inte vad jag ska skriva om just nu. Får nog lägga ner för tillfället. Ha det jättefint :) Puss puss puss.

En dålig bild på milton haha.

Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Hej! Fan va kul att du också börjat blogga :) Sluta inte nu bara.

2011-01-24 @ 23:28:41
URL: http://myfuzzylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0