Ciao

Har varit duktig och fixat käk att ha med mig på jobbet idag, samt matlåda o mackor tills imorgon. Eftersom jag är hemma vid 23 idag och får gå upp vid 6 imorgon får ingen tid spillas på sånt då! Har även suttit ute på gården med maria en stund o käkat middag o så. Helvete vad varmt det är idag, vill verkligen inte jobba. Usch. Tack gud för att jag aldrig missar fint väder när jag jobbar på posten (slutar alltid 11 :)). Ska gå typ nu. Hehe, sjukt det är när man typ inte KAN förmå kroppen att göra något motvilligt. Vill inte gå härifrån. Iallafall inte på en spårvagn o en buss, sen in i ett stort hus med dålig luft. Bara idag och imorgon sen helg! Jippie. Hade det regnat hade det känts okey, men jag tror inte ni vet hur himla mycket jag älskar sommaren.

Nääe, nu svamlar jag igen. Ska sticka. I början jobbade jag i typ vanliga kläder, idag ska jag lyxa till det med vårdtröja, linnebyxor o rejäla sandaler. Skönt som fan och då får det duga ;) Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0