Fredag

Tjo mina vänner. Sitter nu än en dag med mitt goda morgonte och tar det lugnt. Har just ätit varma mackor till frukost, vad hände med min nyttighet? Äsch, det får gå bra idag. :) Ska nog köpa med mig ben&jerrys o höra om pappsi är hemma så vi kan chilla lite han o jag! Lika bra att äta gött hela dagen. (Jag äter gott varje dag).

Sov som en prinsessa inatt. Kändes inte speciellt ensamt, somnade "skedandes" (låter fel men ni fattar) med katten, sen väckte han mig åtta imorse o ville in under täcket. Huuur mysigt är det inte att dom vill sova vid magen? Varmt o skönt! Han är verkligen bäst min pappas katt.

Inatt låg jag och filosoferade en hel del. Låg vaken ett bra tag innan jag somnade. Messade med linn som flyttat till berlin nu, hon verkar leva livet. Medan hon berättade att hon skulle på diverse fester med diverse människor, berättar jag att jag ska bli sambo, i fkn örgryte. Det är lustigt liksom. Den spontana tanken i det är ju att jag är en jävla tråkmåns, en tant liksom? Men jag trivs! Försökte komma underfund med vad jag vill typ. Jag vill gärna bo med min fina pojkvän här. Sen kan jag gärna hitta på roligheter under tiden. Hm, kan inte riktigt formulera mig. Men det jag menar är liksom att livet på styva linan alltid låter så otroligt frestande och man kan lätt tänka att "åh, varför gör inte jag så?", när det kanske inte är så man vill ha det? Jag vet inte. Svårt. Det är som om det är meningen att man ska göra lite galna saker i den här åldern, vilket jag inte gör. Och vet inte heller om jag har något sug efter det. Vill väldigt gärna se världen och träffa många olika människor iofs. Så jag vet inte... Känner mig nöjd med min tillvaro men ändå förundrad över att jag är nöjd! Förstår ni hur jag menar? Trivs med trygghet, älskar känslan av att ha ett fint hem och att ha dom jag älskar nära. Samtidigt imponeras jag av människor som bara tar ett steg ut i vida världen. Hur känner ni i frågan?;) Jag får helt enkelt göra så, att när jag pluggat klart, så jobbar jag och efter det kan jag sticka ut i världen tillsammans med dom jag älskar. Och ha kvar lägenheten när jag kommer hem :P

Nu ska jag diska o ringa pappsi. Hörs sen kanske, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0