Fredag

Hej! Hur står det till? Med mig är det fint. Det är strålande sol ute fast dom lovade dåligt väder så ingen är nöjdare än mig! Ska egentligen göra mig iordning men hade lite ärenden på datorn och då är det ju lätt att man fastnar ;) Ikväll ska jag, ida, maria och mathias ut. Eller först ska vi sätta oss på en mysig takterass på ett ställe som heter henriksberg och käka mat, sen ska vi skaka lite röv :) Eftersom jag forfarande är förkyld som ett as (halvdöv pga lock för örat också, inte kul!) ska jag inte dricka något men jag tänker trotsa feghet och dansa massa ändå. Så mkt jag vill o orkar iallafall. Fick min dos av alkohol i arvika i veckan ändå. Ska bli så mysigt och kul!

Idag har jag jobbat några timmar. Det gick jäkligt segt, eller ja, så segt som fem timmar kan gå typ. Det var tråkigt och jag var döv, inte så skoj. Nu är jag hemma iallafall. Glömde nästan min mobil i en busskur idag!:O Gick på spårvagnen och såg dsen ligga kvar på bänken. Usch, jag hade blivit så arg om jag glömt den. Vill ha alla mina mess, nummer, bilder o anteckningar ifred!:)

Nej, nu väntar tvätten på mig i stugan och jag måste sminka mig och leta fram något att ha på mig ikväll. Och göra något åt mitt crazy hår. Hehe. Ha en fin fredag! :) Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0