Hej.

Tjoho. Nu sitter jag här och nördar mig. har lite damp för jag var inloggad på mathias spotify o han har premium. Jag hade Maggioabstinens. Så började det krångla så jag fick logga ut och nu kan jag inte hans lösenord så får vara inloggad på min egen. Där jag inte får lyssna på maggio. Bajseli.

Idag har jag jobbat igen. Imorgon är äntligen fredag!!! :D Wiho. Äntligen Harry. Erbjöd mig dick att jobba på servicehuset på söndag, stört nog. Har ju längtat som fan efter helgen haha. Nåja, det blir gött med cash. I september ;). Kan typ inte säga nej till att jobba om jag har möjlighet att ta det. Kan ha bestämt mig för att säga nej om dom skulle fråga, för att "jag minsann är värd att vara ledig", sen när dom frågar så säger jag ja ändå.

Well well. Skulle hem till mattan idag o käka tårta men jag fick mig en tvättid så är hemma och roar mig med det istället. Jihoo.  Fick även med mig tre lådor från ica förut så ska packa lite till tänkte jag. Det är lika bra att använda denna dag till vettigheter så kanske det blir mer tid till ledighet framöver.

Saknar mina kompisar på nå sätt. Vill ha dom i mitt liv. Alltid liksom. I min vardag.

I maggiobrist lyssnar jag på det här istället:

http://www.youtube.com/watch?v=is18gog9eTI


.. Och nej jag fattar fortfarande inte hur man lägger in video. Är lite efterbliven. Och tom på tålamod med bloggen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0