Hej

Tjenatjena. Är nu hemma efter en lång dag med jobb. Började klockan 7.30 o slutade 21.00, o ingen delad tur på det. Lyckades byta så jag slapp 3-timmarsrasten mellan passen, det är bara jobbigt när jag bor så långt bort. Är förvånandsvärt pigg faktiskt. Sitter och njuter av gott te med honung i, har längtat! Funderar förövrigt på om jag tappade 100 eller 200 kr idag. Hoppas inte det :( Men är typ säker. Men kan inte tro det så vi låtsas inte om det. Hatar när pengar försvinner!

Imorgon ska jag först försöka hitta på något med min pappa. Han är här till på söndag men jag har inte hunnit träffa honom än efterson att jag jobbat. Sen på kvällen imorgon ska jag träffa jossan, aleksandra o raman. Ska bli kul! Det var längesedan. Hoppas på fint väder för isåfall vill jag bada och grilla!

Jag har kanske fått tinitus. Mitt öra har pipit i flera dagar. Jag hade så för några månader sedan men det försvann. Nu har det suttit i så länge att jag vant mig. Hoppas det försvinner!!!!!!!

Nä, vafan. Jag är nog rätt trött i skallen ändå. Ska lägga upp lite käk åt katten sen krypa ner. Sover själv för första gången på länge nu, tomt. Eller nej, det gör jag inte alls, för katten lägger sig tätt intill och myser :) Bäst! Sov fint kära ni. Bye

Vart har mina vanliga fula miner tagit vägen? VARFÖR posar jag i turban? Förr kunde jag inte vara seriös, nu är jag fan FÖR seriös haha. Det är iofs annorluna att ta kort i webkamera. I vanliga fall håller jag nog kvar vid minerna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0