Höstmörker

Godmorgon bloggis. Idag kom jag äntligen upp när klockan ringde o inte en halvtimme senare. Skönt, slapp slänga i mig frukosten :) Älskar att få sitta och dricka te i lugn och ro innan jag måste gå. Det har plötsligt blivit betydligt jobbigare att gå upp nu, har upptäckt att solen går upp senare. När jag vaknar känns det verkligen som höst!!! Det är mörk och sådär kyligt som det är när man går upp på hösten/vintern. Fan. Jag är inte redo än. Verkligen inte, o då menar jag det. Pallar inte höst än. Bara jag får riktig sommar en månad till så kan jag välkomna kylan o mörkret med en myskänsla, men inte än, måste få springa omkring i shorts eller klänningar ett tag till o känna solen mot mitt ansikte.

Igår packade jag en hel del. Har nu packat ner alla mina kläder (utom det jag kanske vill ha på mig tills på söndag). Har även packat ner allt i mitt rum. Mitt rum ser förövrigt exakt likadant ut som innan, haha, wtf. Jag måste sluta skjuta upp inredningstankar, gud vad omysigt jag haft i mitt rum. Idag är planen att sortera på pappas vind, där jag har alla mina köksgrejer osv. Eller jag har en hel jävla del andra grejer där också för o vara ärlig, kan nog slänga en hel del. Fan vad jobbig jag är som släpat med mig allt. Sen hem hit o packa ner köksgrejor och kolla vinden o förrådet. Det som inte hinns med idag hinns nog med imorgon o sen är jag typ klar! Shit. Känns konstigt att flytta från maria, nu börjar det gå upp ännu mer för mig.

Nu börjar klockan närma sig gå-time så jag får slita mig. Tänker lyxa till det med mascara så mina jobbarkompisar inte tror att jag jämt ser ut som en zombie hehe. Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0