Konstig dag.

Konstig dag idag. Går omkring som i ett moln typ. Vet inte riktigt vad jag tänker på men känner mig tankspritt disträ. Har fått klart tvätten nu typ, blir såå skönt att lägga sig i renbäddat sen. Åh. Om en stund kommer Mathias hit (snart hoppas jag!), vi ska hänga lite innan han sticker hem igen. Inte ens min kära pojkvän vill sova här hehe, bara för att jag lägger mig så tidigt. Sorgligt värre, blir roliga fem veckor ;) Haha, fast två sista har han inget val för då bor vi fan under samma tak höhö. En del i min bubbla jag går omkring i kan vara att jag har en öronpropp i ena örat. Är jobbigt att inte höra helt men jag inbillar mig att mitt stackars pipande öra kanske räddas om det slipper höga ljud. Nåt måste man ju prova iallafall! Jag är ganska desperat.

Måste göra mysigt här hemma. Ska äta en bit lax, duscha och tända ljus. Få in molnkänslan till en myskänsla istället. Mathias skulle ta med sig tårta till mig, jihooo. Ska bli så gott!!! Ciao :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0