Måndag

Hej på er. Idag är jag vaken så här tidigt för att gå till jobbet på pösteeen. Vaknade dock en timme innan klockan, skojjigt. Alltså har jag varit vaken sedan halv 4. Ska vara klar om tio min o sitter o dricker mitt goda morgonte. Skulle inte förvåna mig om jag gör så jag kommer sent med min seghet. Sitter o lyssnar på melissa horn och känner inte för att gå hemifrån. Nästa vecka börjar jag med 5 dagar i veckanjobb. Jiha. Har ju faktiskt varit ledig en hel del nu, vilket jag inte planerat. Men uppenbarligen verkar dom inte behöva mig inom äldreomsorgen för tillfället så det är bara att chilla vidare ;)

Idag ska det bli jävligt najs väder så jag tänker åka och bada. Ser lite grått ut nu men det blir säkert bättre sen :) Har trotsat mitt extrema badsug i dagarna i ett försök att bli frisk, men det blir jag tydligen inte ändå så jag ger upp. Är bättre nu iallafall, men bättre innebär också att vakna halv fyra och hosta upp lungorna tills man e pigg. Så bättre e inte alltid bra mina vänner! Hehe. Ska kanske träffa Jessica på dan också.

Nåja, onödigt inlägg. Har egentligen roligare saker att blogga om, utekvällen i fredags, en bra biofilm från i lördags, gårdsfest, massa bilder jag tagit med min nya kamera, men nej. Vi fortsätter på tråkigspåret eller vad säger ni? Ja e bäng. Ska gå nu, måste borsta tänderna så inte hela posten svimmar av min kaviarandedräkt (JA; KAVIAR ÄR GOTT) ha en fin dag! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0