Sommarsol

Göööttt, hösten är inte här än!!! Härliga tider. Igår kom solen fram igen och det blev stekande varmt. Tyvärr hade jag en satans huvudvärk som förstörde min dag lite, så fick varken vara ute i solen eller packa klart, utan sov bort dagen. På kvällen åkte jag, mathias, mamma o milton och tog ett kvällsdopp i havet iallafall, sköönt! Det är livskvalitet det. Tänk vad jag älskar att bada! Önskar det var sommar lite meer. Idag är solen framme igen, men måste liksom göra det jag inte fick gjort igår, alltså kolla vinden, packa ner köksgrejor och alla mina grejer i förrådet. Kanske hinns med ett kvällsdopp idag också, det vore skönt!

Fick jobba en timme längre idag, får göra det imorgon också. Mycket mycket bra, det är ändå mer pengar i plånkan som jag kan köpa fina grejor till vår lägenhet för framöver! Gött mos!!! Hoppas det blir så i veckan också.. Blir det inte det så gör det iofs inte så mkt, vill ju vara hemma och göra fint då.. Sjuuukt att det bara är 3 dagar kvar!!!

Nä, jag måste sätta igång. Ska lyssna in mig på beyonces nya skiva. Hoppas på att hitta någon ny favorit, ÄLSKADE verkligen några låtar på den förra ju. Var helt besatt. Tex Halo, hello, if i were a boy mfl.. Ciao!

vinnögd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0