Tisdag

Tjo tjo. 2a dagen idag på min 5-veckors jobbperiod hehe. Nedräkningen har börjat ;). Nej, har ju redan jobbat en del i sommar men när det är mån-fre och man måste gå upp 4.30 blir det mer påtagligt. Jobbet i sig är typ det lättaste man kan tänka sig och det är ju tur det. Jag är nöjd om jag klarar dessa veckor utan att försova mig någon gång!

Sedan jag kom hem har jag städat, suttit vid datorn och packat två lådor. Det var nog bra att jag började med det, för det fick mig att inse att det kommer ta lite tid att få klart allt sånt.. De två lådorna fulla visade ingen direkt skillnad i rummet. Får fixa nya lådor imorgon och fortsätta. Blir skönt att komma en bit på vägen, så att det inte blir någon stress. Är trött som en tok idag men har hållt mig från att ta en tupplur. Lägger mig 8 ikväll (hoppas jag) och då bör jag somna som en sten. Ska in till stan snart och möta ida på en liten promenix o så :)

Åh. Mitt öra piper värre än någonsin. Nu har det pipit i två veckor. Usch. Tänker att det borde försvinna men nu när det varit kvar så länge så kanske det är tinnitus. FAN. Är det något jag varit rädd för att få hela livet så är det det. Det är inte rättvist. Jag lyssnar aldrig på hög musik :(

Lallaaaaa. Är fan så jävla jävla trött... Måste nog blunda några minuter... Hehe. Ciao.

Brände mig i solen igår, var röd som en tomat. Röd och glansig på jobbet imorse haha, såg inte så läckert ut. Men nu har det lagt sig iallafall :) vill bli galet brun hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0