Arvika

Hej på er. Hoppas allt är fint. Själv sitter jag hemma hos lisa o chillar. Osocialt o blogga, kanske ni tänker, men lisa är på jobbet så jag är bara osocial mot min bok som väntar på att bli utläst ;) Jag kände för att nörda mig lite på datorn o lisa var snäll o erbjöd mig att hänga här, så jag antog erbjudandet och därför kan jag blogga! Solen skiner ute, men jag o Linn var ute på en promenix (inkusive liiite spring) imorse, så jag har samvete att sitta inne. Frisk luft har jag ju fått och brännan kan jag jobba på någon annan gång.

Var på bolaget förut snabbt och handlade lite midsommarkäk tills imorgon. Bestämde mig efter många om och men för att vara i mangskog, vilket kommer bli kul! Vi ska vara hos Frida och käka mat å sånt, sen bär det väl iväg till hembygdsgården för å dansa lite. Blir kul, får iallafall möjlighet o träffa lite kända ansikten! Sen på lördag åker jag hem. Dagarna går fort här, även om det känns som om tiden står still!

Well well. Jag har haft mycket tid att tänka dom här dagarna. Har haft många timmar till att bara gå omkring i mammas lägenhet och filosofera. Men nu när jag sitter framför datorn så är jag hjärndöd som vanligt. Alla finurliga tankar flyger ur mig i samma sekund som jag loggar in här typ hehe. Har så svårt o sätta ord på saker. Tänker mest att jag är glad typ. Orkar inte utveckla. Känner mig jobbigt fundersam nu, så ska läsa min bok. Älskar att läsa vanliga romaner!!! Har inte gjort det på hundra år, eftersom man aldrig har samvete till att göra det under terminerna i skolan, då det alltid finns något annat man borde läsa då. Men nu kan jag läsa, och det är så mkt bättre än film osv ibland. Bara flyga iväg liksom.

Nää, ha en fin dag! Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0