Dag

Tisdag. Jag är förkyld som en dåre. Eventuellt förjävla pollenallergisk. Tillåter mig att bara ligga inne och slappa. Kolla på film och känna mig osund. Kan inte minnas när jag gjorde det sist. Och det är nog inte helt uppskattat. Men imorgon ska jag vakna frisk, och då är det okey att vara sjuk idag. Googlar möbler, drömmer mig bort till mitt och mathias framtida hem. Längtar jag? Ja, ganska ofta. Trivs här i majorna, har alltid trivts med att bo med maria, men nu är det nog dags att vi flyger isär.

På måndag åker jag till arvika! Fy tusan vad roligt. Jag tror inte jag har varit där sedan i början av oktober, helt galet ju. Saknar mina vänner. Saknar att bara vara. När jag är där, så är livet fanimig riktigt enkelt. Förbannat långtråkigt efter ett tag, men simpelt och skönt. Bara fina vänner. Allt handlar om att hitta på något att göra. Med ett litet utbud får man klura ett tag ;) Där känner jag mig ung och fri. Här i gbg är det mkt mer ansvar, det har väl inte med staden att göra, utan hur livet är uppbyggt kanske.. Well well.

Nu ska jag kolla på juno! Älskar den filmen. Det är en av mina absoluta favvofilmer. Skulle jag vara en karaktär i en film, skulle jag vilja vara henne. Hon är så chill man kan bli. Jag skippar dock helst graviditetbiten ett tag till :) Ha en fin tisdag! (synd att det inte regnar.. hade varit mysigt, hehe) Ciao :)

UPPTÄCKTE ATT JAG FÅR LYSSNA PÅ MAGGIO IGEN?????
Nej. är ju inne på marias spotify. Okey. Haha, snart köper jag skiten.

Ser jag sjuk ut nog att ligga inne hela dagen?;)

Okey, jag lovar att börja träna snart!!! PÅMINN MIG??!


Kommentarer
Postat av: Linn Fransson

Ah men fan jag frågar dig varje gång jag ringer om du börjat träna! Vad mer kan jag göra ;)

2011-06-15 @ 14:43:37
URL: http://linnjoa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0