Fredag

Hej på er. Jag var duktig och bloggade imorse innan jag stack till jobbet, men tydligen försvann det ut i ingenstans. Stod inget direkt vetigt men ändå lite störande när jag nästan kom försent pga det ;). Jobbet gick bra iallafall, jag klarade mig fint, tror det kommer gå galant att jobba där i sommar :) Hoppas det iallafall.

Nu hawr jag just käkat mat, mår jätteilla av nån anledning :( Måste börja göra mig iordning lite, ikväll ska jag ut på galej igen. (Älskar att använda ordet galej, det är så himla coolt töntigt). Nej, ska ta det ganska lugnt, men Linns klubb på nefertiti har premiär idag så måste dit och checka läget. Jag gillar varken house eller techno, vilket är vad som spelas där, men man får la ställa upp för vännerna ;) Ska hem till Julia o hänga där med jessica o julia då förstås, blir nog kul. Roliga tjejor det dära. Dock tänker jag inte riskera att må som i onsdags imorgon, då jag ska jobba, så måste som sagt ta det lugnt. Köper nog med mig chips o läsk så jag kan hålla mig uppehållen mellan de få ölen ja ska dricka :P

Fan vad gött att det blev sol nu på eftermiddagen!!! Då blir det somrig outfit idag igen :D Frågan är bara vad man ska ha på sig.. Det är så svårt, hade verkligen velat shoppa lite. Var på tal om det och provade bikinis förut. Det var en upplevelse. Köpte ingen bikini.

Fan, får prestationsångest av att alla mina inlägg är så "ytliga". Men orkar inte göra ngt åt det just nu heller. Fortsätter kanske så här ett tag till ;) Ha en fin fredag! Ciao

En lite tydligare bild på mitt morotsfärgade hår. Det är lite fläckigt och så men det duger tills jag orkar ta mig för att rätta till det :) Trivs faktiskt skitbra i att ha lite ljusare. Vet inte om jag någonsin vill ha sådär svart som jag hade förr igen. Aldrig hade man väl trott att jag hellre skulle vilja ha orange?;) Tror det blir bättre när solen får bleka lite också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0