piggare

Tog mig ut till affären. Det var slitit och det faktum att det var slitit påminde mig om att jag inte rört mig idag. Jag kunde därför inte med att köpa något godis hehe. Kom hem med ägg, keso o fil. Å jättegod juice. Det fick duga. Fick god middag av maria när jag kom hem så jag blev glad ändå. Nu känner jag mig mycket piggare, vill verkligen vara pigg imorgon!!!

Imorn ska jag träffa anna, har inte träffat henne på typ två år eller nåt. Stötte på henne i stan nån gång å sa hej men inte mer än så. Ska bli kul iallafall! Efter det kanske jag ska träffa Jessica, o sen när mathias slutat ska vi åka runt till lite affärer o så.. Imorgon kan jag med andra ord inte vara sjuk mera :) Ska nog googla lite möbler eller nåt ;)

Ha en fin kväll! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0