Sömn

Somnade till juno och vaknade för en halvtimme sedan. En jäkla massa sömn idag alltså. Funderar på att lägga mig igen. Vill inte vakna inatt bara, det är verkligen det värsta jag vet. Att sitta vaken mitt i natten och känna mig ensam. Ibland är det skönt att vakna och veta att man har ensamheten ifred, men då ska det vara frivilligt. Hatar att vara vaken ofrivilligt, helt ensam i natten. Därför vet jag inte om jag vågar gå och lägga mig igen.

Är galet godissugen. Har inte ätit någon ordentlig mat idag så jag misstänker att det är därför. Åt nyss ett ägg o lite tonfisk. Ni som påstår att det är mat har fel. Jag vill ha middag på riktigt. Orkar inte fixa. Tröstäter russin nu hehe.

Min fina lilla gröna kamera har gått sönder. Jag tänkte ta med den ut i fredags men hittade inte fodralet så då lämnade jag den hemma. (duktigt???). Tacken för det var att jag igår när jag satte på den, såg att det var världens spricka i displayen. Så nu ser man inget när man ska ta kort. BAJS PÅ DET!!!!!!!!!

Åh. Känner mig lite blandad. Vet inte vad jag ska göra. Orkar inte göra något. Är rastlös. Vill sova. Vill ha godis. Pallar inte gå ner till ica. Vill äta middag. (Drömde om middag). Har inte varit utanför dörren. Måste städa köket. Vill sova. Vill bort. Vill vara i värmen. JAG VILL VARA I VÄRMEN! Fan. Skönt att jag åker till arvika i veckan, det blir en liten semester iallafall. Snälla ge mig sol i arvika nästa vecka?

'

Gah. Drömmer mig bort. Vill vara tillbaka där nu.

Funderar på att gå ner till affären och få lite frisk luft... Får se :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0