Söndag

Hej. Har haft en jättebra helg. Jag har egentligen inte gjort något vettigt alls, men det var precis vad jag ville. I fredags jobbade jag, sen hängde jag med mamma en stund. På kvällen åkte jag, mathias o jessica o hämtade dom sista grejerna från hennes flytt. Numera bor hon ju i majorna! Igår hade jag bara en allmänt mysig dag. Jag och Mathias åkte ut till ikea, sen åkte vi och köpte en hylla som vi hittat på blocket. Därefter hem till mattan för att sitta där en stund o hänga (mysigt hem!), för att sen åka hem och äta sjukt god mat, efterrätt, godis o kolla på film. SÅna dagar är det bästa jag vet. Hehe, kanske låter torrt, men så är det. Bara hitta på lite roliga grejer på dagen för att sen bara få mysa hemma med sin fina pojkvän.

Idag har vi varit ute i lödöse, där vi var i några lador, proppfulla med antika saker som såldes! Mysigt! Fick med mig några gamla plåtburkar hem till te o så, och ett litet skåp. Sakta men säkert bygger vi upp ett mysigt hem tror jag allt! Nu ligger jag o väntar på mathias, vi ska kolla på Solsidan. Jag borde typ sova nu egentligen, ska jobba kl 6.15 imorgon.. Love it. 04.30 ringer klockan! Sen efter jobbet bär det av till arvikaaaaa! :D

Nu kom han. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0