Tjoho

Har inte bloggat sedan jag var i arvika nu. Lite trisst för jag kommer inte orka återge allt som hänt sedan dess, vilket ju är tråkigt. Jag vill ju ha med allt i min lilla blogg ;) Jag har iallafall inte haft någon tid eller ork till att blogga. Har varit sjuk och dessutom är det världens sommar nu så då vill man ju inte sitta inne. Det är det iofs nu också men jag bestämde mig för att städa innan jag fick gå ut. Nu sitter jag här istället. Åt iallafall frulle ute i det fina vädret :)

Nåja. Midsommar spenderade jag i värmland. I mangskog för att vara exakt. Det var på sätt och vis en midsommar som alla andra, ändå inte. Vi hade iallafall långbord, drack massa o åt massa. Älskar midsommarmat! När vi rumlat omkring där (runt 15 pers var vi) ett tag stacki vi bort till bygdegården där. Vi försökte oss på att dansa men det var typ konserttrångt så mina fötter är fortfarande skadade och jag såg golvet underifrån ett par gånger där inne. Träffade på lite gamla bekanta å så, och limpi som va där o var nykter o bra. Efter massa timmar där bestämde jag och lisa oss för att gå hem till frida och sova. Jag hade sååå ont i fötterna (barfota gick jag också) att ni hade smällt av av att höra mitt gnäll. Har typ aldrig tyckt så synd om mig själv haha. Nåja, framme hos frida efter hundra år så satte vi oss i bilen och sov. Lisa la sig i baksätet men jag fick en ljuv sömn sittandes. Som ni förstår var midsommardagen inte min piggaste dag i livet, av flera anledningar. Vi städade rent, käkade pizza i edane (råkade göra springnota!) och sen tog jag tåget hem till Gbg. Kort beskrrivning av allt hehe, men hade iallafall några fina dagar med min fina kompisar Lisa o Linn i arvika:)

I söndags fyllde jag år. Jag blev härligt nog sjuk. Har sedan dess varit hel- och halvsjuk, men jobbat lite och njutit av sommarens fina väder :) Badat lite har jag gjort också, fan vad det är skönt att få bada ute.. Fick massa fina presenter i 21årspresent iallafall. Min kamera gick ju sönder men min älskade pojkvän köpte en ny, så nu kan jag börja lägga upp mer kort! Har faktiskt fotat en del, dock orkar jag inte krångla med det nu hehe..

Gud vad jag bara skriver på hehe. Tryckte just i mig en cocosboll och några kakor. Fick nog en sockerkick haha, kanske ska använda den till att städa klart istället :) Har suttit och googlat resor lite nu igen. Jag är besatt. Och om en månad flyttar jag o Mathias ihop! Kuligt :)

Ha en fin dag! :) Ciao

ser inte ut som jag. vet inte hur jag ser ut.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0