Torsdag

Tjotjo. Idag är det sjukt soligt ute så jag tänker ta mig ut på gården och skaffa mig ltie mera färg o fräknar. Mathias stack nyss, han ska på festival den lilla bajsen. Bara idag, o i säve, men ändå. Jag hade också velat hänga på festival idag!! Jag börjar ju dock jobba imorgon kl 6.15 så det hade nog inte varit någon bra idé.

Ska hjälpa Jessica o flytta idag. Hon har inte jättemkt möbler, vilket jag tycker är ganska skönt hehe. Efter ett par flyttar i mitt liv är jag ganska trött på o bära lådor o möbler ;) Ska iallafall bli spännande o se hennes nya hem :) Kul! Snart är det iofs dags för mig att flytta också! Spännande :) Jag o mattan var iväg o kollade på lite grejer igår. Hamnade på Sova och provade sängar. Dom har galet dyra sängar där, vi var lite missanpassade. Hittade några potentiella iofs, efter lite hjälp, men det var ändå en rolig situation. Kände mig som ett barn som bara var ute o lekte i möbelaffären typ.. Har även hittat soffbord + köksbord på blocket, men folk verkar inte vilja svara när vi hör av oss så kanske får leta upp något annat iallafall. Blir nog bra! Vi har ju ett tag på oss. Tittade på tv också. Det där med o välja tv är ju fan en hel jävla vetenskap. Inget för två små personer med beslutsångest hehe. Finns huuuuur mkt o välja på som helst, och alla har någon liten ynka skillnad typ. Man stirrar sig helt blind när man ser typ hundra apparater framför sig också. Jag som är van vid tjocktv är ju inte direkt bortskämd, men man blir ju ändå helt förvirrad o vill ha det som är bäst typ.

Är så satans förkyld! Tråkigt, hade faktiskt kunnat tänka mig att träna lite idag. Givetvis, bara för att jag inte kan ;) Latheten är smart. Borde gå till apoteket idag och fråga om något mot pollenallergi o se om det hjälper. Kanske bara är det liksom.

Bla bla bla... Är trött. Hade lätt kunnat tänka mig o ta en liten tupplur men jag ska ju upp så tidigt imorgon så det är dumt. Får aktivera mig istället! Nu ska jag göra mig iordning o ta mig ut i solen! Ha en fin dag! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0