Torsdag.

Regnig torsdag idag. Det känns helt okey, ganska mysigt faktiskt. Idag tänker jag inte göra något jobbigt alls, bara mysa i våran soffa. Igår var en riktigt jävla slitig dag. Vi var ju som sagt ute i tisdags och det fick jag sannerligen lida för igår. Kände mig döende/död hela dagen. Men fick liksom veta att jag levde samtidigt, om ni fattar? Tog mig iväg till Nomis skolavslutning, vet inte hur jag lyckades med det ärligt talat. Det är ju mysigt med sånt liksom, men jag trodde inte jag skulle klara det, det var en illamående stund av kallsvettningar. Tisdagen var rolig iallafall, glad (lite efterångestfylld) kväll, synd bara att det var tisdag då vi ville dansa och det inte var så lätt fixat när alla bra dansställen va stängda typ. Önskar jag tog mera kort. Eller snarare, jag önskar att jag tagit några kort över huvudtaget.

Imorgon ska jag jobba på posten igen, mitt andra pass. Det fungerade fint sist, imorgon har jag ingen "ledare", men jag hoppas det går lika bra ändå. Det är ju trots allt bara 5 timmar så om det inte gör det så är det ingen lång pina iallafall ;)

Känner mig glad. Jag har så mkt att vara glad för. Jag har nog bra karma eller nåt ;), har liksom bara fina människor i mitt liv. Just nu har jag inte ett dyft som förpestar mitt liv. Kanske har jag inte alltid haft de bästa förutsättningarna (definitivt inte de sämsta heller), men jag har alltid massa fin kärlek omkring mig. Har inga dåliga människor i mitt liv, vilket är bäst!!! :)

Har gjort nya slingor i håret, syns inte så bra på kort men är mycket ljusare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0