Bye

Nu har jag diskat bort all disk, jag hade fan kunnat vinna VM i diskning om det fanns, tycker typ jag är bäst på det så ofta som jag diskar.. Tog mig även i kragen och sökte jobb, det ni! Jag blev så arg att jag ringde, helt skakis hehe. Hatar viktiga samtal och nu har jag ju fan inte pratat med någon utanför hemmet sedan i lördags natt och då var jag full som en kastrull ju. Men men, tog skit lång tid för man var tvungen att bli medlem på någon sida och så, lite drygt men nu hoppas jag att jag får det jobbet. Sökte alltså bara ett jobb, ingen stor bedrift kanske, nej jag vet.. Kanske imorgon blir en mer driftig dag hehe. Nej men jag vill ha det jobbet jag sökte nu. Hemtjänsten i majorna, would be perfect ju! Satt ju så jäkla länge i soffan med den där ansökan nu att mina ben stelnade till igen, jag börjar kanske bli gammal? Att inte kunna sitta i soffan en timme utan att vara rädd för att inte kunna gå sen är inget gott tecken haha.

Fick även brev från nordea nu om att mitt konto är övertrasserat. WTF, har inte använt det där kontofanskapet på år liksom. Tydligen har det börjat kosta att ha mitt löjliga ungdomskonto, ska åka in till nordea nu på direkten och säga upp det, hur löjligt som helst ju. Typ, "vi har börjat dra pengar från ditt konto utan att förvarna, fasst det var ju nästan tomt så nu har du minus för att du har våra tjänster som du inte använder." Nej, hejdå nordea!

Kanske skriver sen igen, annars kanske imorgon. Ciao.

Böjda beeen ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0