Ensam.

Tjenatjena. Jag är tillbaka ändå, nej jag följer inte mitt data/bloggförbud särskilt bra. Sitter ensam hemma nu vilket känns konstigt. Jag är ofta själv någon liten stund på dagen men oftast kommer mathias eller maria eller så efter ett tag, idag ska jag vara själv tills jag går och lägger mig, lite ovant må jag säga!

Sitter med sjukt dålig hållning och får ont i ryggen, inte bra. Måste sträcka på mig. Har suttit dåligt hela dagen. Idag var vi i kungälv igen, tycker det känns kul att vara där, även om jag är galet trött när jag kommer hem. Igår fick vi leka lite med ungarna på fritis, idag har vi varit med på lite olika lektioner. Är roligt faktiskt, tycker ungarna är gaalet söta. Skulle kunna tänka mig att jobba med barn, kanske ska byta utbildning med min vän limpi ;). Fritids var roligast, vi bara satt och spelade spel och jag kom därifrån med världens energi, ungar har nåt fint i sig, är skönt med bara massa spontanitet och ärlighet. Jag blir inte mitt stela jag med dom, känns skönt.

Har sovit kasst både till igår och idag så var väldigt seg idag. Somnade när jag kom hem, var faktiskt längesedan jag tog en sån dagslur. Nu ska jag sätta mig och leta lite jobb. Har inte fått något av det jag sökt, och nej jag har inte sökt jättemånga. Men det tar ändå död på det lilla självförtroende jag har. FUCK. VAAAAARFÖR TOG JAG INTE JOBBET I ARVIKA ÅTMINSTONE HALVA SOMMAREN? Ibland hatar jag verkligen mig själv. På riktigt också.

Jag trivs inte med att vara ensam. Eller som min mamma uttyckte sig en gång, så är jag världens mest sällskapssjuka ensamvarg. Jag känner hela tiden att jag behöver vara ensam, men jag klarar liksom inte riktigt av det.

Nej, nu ska jag som sagt söka jobb. HALLELUJAH. Gråter inombords. Bye.

Ser fucking sjuk ut också. Ge mig lite sol och värme så jag får tillbaka mitt friska fejjs tack. Ciao.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hej Tessen. Jag tror du skulle passa att jobba med barn! Verkligen. Man kan i princip inte bli depp av de så det är inte så jobbigt på det sättet, inte så mycket negativa influenser om man säger så. Men samtidigt är de väldigt krävande på andra sätt, man måste hålla sig tillbaka samtidigt som man hela tiden måste va steget före och allt det där. Och en jävla massa planering! Ungarna är inte bara söta heller kan jag lova! Barngruppen kan driva en till vansinne ibland. Jag tror man skulle behöva TVÅ utbildningar. En om barn och en om kriminologi slash problem...

2011-03-29 @ 22:35:31
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0