Färgat håret

Tjohej på er :) Läget? Med mig är det finemang, ska snart packa ner lite träningssaker och åka iväg. Dags att bygga lite muskler ;) Har nyss färgat håret! Var ju ganska nöjd med färgen jag hade längst ner i mitt hår, men det var ju lite slutet på den färgens tid, halva håret var ju råttfärgat typ hehe.. Nåja. Nu är det brunt, inte superspännande men helt okey liksom, ska göra lite slingor någon dag så att det får lite liv och inte bara är brunt! :) Hmm. Kollar på bilder på det förra nu och vill ha så faktiskt. Gillar ljust. Tog kort nu så ni kan se vilken färg det blev och jag ser fan helt likblek ut haha! En viktig anledning till att inte ha för mörkt hår på vintern om man vill slippa sola solarium:P Fasst iofs ser inte alla lika crazy ut som mig när dom är bleka, jag ser liksom död ut typ. Men det kanske är när man ser sig själv det känns värst, vad vet jag?

Jag och Mattan ska träna ihop sen ska vi på bio (rango) så blir inget mera bloggis idag. Kanske imorgon ;) Imorgon ska jag fira Jessica som fyller år, och eventuellt möta upp Jossan och gänget för William hennes kille fyller år. Blir party imorgon också med andra ord! Inte likt mig inte. Men men. Nu kom min mamsi hit och ska hämta ett par byxor som jag lånat av henne.. Hare nice! Puss!

Bruuunt hår på sliten tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0