Fredag

Skrev ett långt inlägg förut men det sparades inte. Inlägget igår blev ju bara allmänt flummig och jag kom inte fram till någonting vettigt alls, men ibland är det ju skönt att dampa av sig i skrift, eller hur?

Jag sitter i skolan, jag o jessica håller på med en hemtenta vi ska skriva ihop. Skriva skriva skriva. Längtar tills ikväll för jag ska unna mig en fredagsvila, bara sitta hemma och äta godis eller nåt typ. Men vi lär sitta rätt länge idag tror jag, man blir helt slut av långa intensiva pluggdagar!

Nej, hinner inte ens tänka ut nåt kul att skriva. Ville bara inte ha det där konstiga inlägget sist nu hehe. Hade kunnat ta bort det men jag ska sluta fjanta mig med sånt. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0