Fredag.

Tjohej. Jag bloggar visst inte så mkt nu, har inte suttit vid datorn så mkt och när jag väl gjort det så har jag känt mig ganska tom på saker att skriva. Blir så när man skrivit sällan tycker jag, då måste man liksom mer få till ett ordentligt inlägg som innefattar allt känns det som. Om jag skrivit ofta är det lättare att skriva korta meningslösa inlägg..

Just nu sitter jag bara här och slöar. Har varit uppe sedan klockan 6 då mathias gick upp, fick en tvättid kl 7 vilket var hemskans bra. Var ett tag sedan jag tvättade nu så blir gött att få rent favvokläderna o ett måste mindre att tänka på. Börjar skolan klockan elva idag och när jag slutat runt tre så ska jag hem sen träna ikväll innan jag ska på bio med min pojkvän :) Mysigt. Har inte tränat ett dugg denna veckan, så bra gick det med att börja vara hurtig va ;) hehe. Nåja, får börja idag istället, ska bli skönt att svettas bort all skit jag ätit och druckit i veckan!

I onsdags var jag ute o partade lite. Började med att åka hem till Jessicas kompis Julia så vi satt där å fördrack å spelade lite "Jag har aldrig", fyra tjejor var vi. Sen åkte vi in till stan o dansade arslena av oss typ. Jag dansade mig galet svettig, var längesedan jag festade sådära, på senaste tiden brukar det bli ganska lugnt. Kom hem runt halv fyra typ och igår bärjade jag skolan klockan 11 men ni kan ju kanske förstå att jag inte pallade att gå upp. Eller upp gick jag men jag landade på sängen lika snabbt typ, var nog allt för väl att jag inte tvingade mig iväg.. Sov vidare till två typ, hahaa kan inte minnas när det hände senast. Så igår gick jag inte utanför dörren mer än till källaren och bokade tvättid. Men men det fick det vara värt för kul hade vi. Även om det där med att festa hela tiden inte riktigt är min grej, är alldeles för jobbigt att vara bakfull jämt.

Shit vad tiden sprungit iväg nu, måste klä på mig och fixa iordning lite här hemma :) Ha det nice, hörs kanske sen! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0