Hemma.

Är hemma igen, efter en skoldag på typ 30 min hehe. Vi fick reda på vart vi ska vara under fältstudierna nästa vecka och vi ska hänga hos en kurator i kungälv. Det är för lågstadie och mellanstadie så vet inte riktigt hur det fungerar eller vad vi kommer få göra, men det ska bli intressant. Blev glad över att få just det, för tillfället är jag trött på vuxenproblem och tänker mig att arbeta med barn.

Snart ska jag gå ner och träna en stund med mathias sen kommer min fina storebror hit, mysigt. Har knappt träffat honom nu när han har varit här. Eller det var kanske en vecka sen han kom? Ska jag vara ärlig så minns jag inte om det var en eller två veckor sedan, sjukt dålig tidsuppfattning just nu.

Nuuuu mina vänner kan ni ju gissa vad jag ska göra nu? Läsa igenom min jävla tenta. För det har jag fanimig fortfarande inte gjort. Jag suger just nu. Imorgon ska den lämnas in. Jag är ju klar men täääänk oooom det skulle vara massor som behövdes ändras typ. Hööh. Då hade jag varit körd. Då hade jag nog iofs lämnat in den såhär ändå och hoppats på det bästa.

Ha en fin kväll, nu skriver jag inte mer. Kanske inte skriver på länge nu om jag inte får ett ryck, men jag har lite lovat mig själv att inte sitta massor vid datorn. Blir så skadad av det. Ciao.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0