Jag undrar.

Jag undrar varför nordea bestämde sig för att skicka ett nytt bankomatkort till mig, när jag ringde dom förra veckan för att säga att jag inte vill ha mitt konto där. Hon sa att mitt konto slutar existera i april så jag behövde inte göra något mer. Sen skickar dom ett nytt kort, jag har verkligen inte bett om det. Varför?

Jag undar varför mitt komplex över mina tänder sakta men säkert smyger sig tillbaka. Jag hatade dom så ofattbart mycket en gång för längesedan men hade ju helt kommit över det. Tyckte till och med om dom lite. Nu händer plötsligt något med mig hjärna och den vill få mig att hata mig själv. SLUTA MED DET TACK!

Jag undrar vart alla hårsnoddar tagit vägen, jag kan inte sätta upp mitt hår vilket ökar på mitt sugiga mood. Håret bara hänger och hänger och hänger.

Jag undrar vad det är med mitt humör, är det fucking PMS eller är jag bara allmänt jävla ur balans å pajj?

Jag undrar vad dom där låtarna jag vill lyssna på heter. Frustrerande.

Jag undrar varför jag inte kan göra något idag. Är helt jävla apatiskt typ.

Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Linn

Kom och hälsa på mig vetja!! Då blir allt megabra :) Jag flummar också just nu, tror det är nått i luften. Fan va fint hår du har hörru! Blir avis.

2011-03-23 @ 18:30:55
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0