Kväll.

Vi blev klara med tentan förut, gööött. Fan vad vi varit duktiga :) Att vi blev klara innbär att jag sitter hemma nu, redo att börja med nästa tenta. Eller vadå redo, hur är man redo? Snarare inställd på att börja med nästa. Har just käkat majskolvar, älskar det! Har inte ätit det på hundra år så lyxade till det lite idag.

AAAhaaaa. Det är så mörkt här i vardagsrummet. Borde sätta mig vid skrivbordet. Det skulle innebära att jag liksom helt ställde in mig på att börja läsa och skriva enbart. Känns ju lite jobbigt va? Nu kan jag ju läsa lite bloggar och skit i förbifarten, typ låtsas att jag är duktig för att böckerna ligger bredvid mig.. Nej fan får masa mig in i mitt lilla rum, vara duktig så kanske jag kan få lite ledigt innan tentan ska in. Eventuellt slippa sitta dag och natt sista tiden. Ha en fin lördag, dansa lite åt mig med, jag är danssugen. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0