Laaaa

Nepp, jag får inte gjort ett skit. Har suttit här i fan tre timmar och jag har fortfarande inte ens öppnat varken worddukumentet eller någon bok. Bra therese! Vad har jag gjort då? Bra fråga. Att tiden kan gå så fort stunder när man inte gör något vettigt alls är fan sjuuukt. Det gör mig förvirrad. Det känns som om tiden går dubbelt så fort nu när man är stor. När jag var en unge kunde en dag vara lång. Nu vet jag inte vad som hänt, tiden bara springer springer springer och jag vet fan inte vad jag gör under tiden. Jag sitter liksom på paus medan tiden är på snabbspolning typ.

Jag har bestämt mig nu iallafall. Nu tar jag ur internetsladden (!), stänger av musiken och sätter igång. Ska plugga i minst två timmar. Sen får jag inte göra något annat än att eventuellt köra ett träningspass på mitt wii eller äta typ. Får vidta tvångåtgärder när jag är så satans ickehandlingskraftig!



Posa dååååååååååååååååååååååååå. Vet inte varför mina läppar inte syns längre. En gång var dom röda. Nu är dom beiga. Och jag analyserar varje liten millimeter av mig själv alldeles för mycket. Måste måste måste sluta med det, det gör mig fan galen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag väntar fortfarande på arbetet! :) skickade ju mitt brev till dig igår. Slyta analysera.. se helheten!

2011-03-15 @ 06:49:01
Postat av: Anonym

Postat av Linn ;)

2011-03-15 @ 06:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0