Måndag.

Tja tjaaa. Måndag idag och jag har inte skrivit på några dagar. Har haft en allmänt jättebra helg, bara tagit det lugnt, gått ute i solen, käkat gott, tränat, myst med min fina pojkvän och såklart pluggat lite hehe. Idag ska jag få klart min tenta tänkte jag, eller den är typ klar men jag ska läsa igenom och så liksom, sen ska jag tvätta sen funderar jag på att sticka och träna. Sist jag tränade kunde jag ju fan inte gå på två dar typ så nu kör jag megalugnt till att börja med för att slippa det. Igår sprang jag bara lite och körde lite på crosstrainern. Lär ju bara orka mer och mer för varje gång om jag kör så och det duger för mig:) Brukar tycka att styrketräning är det lättaste men igår hade jag ingen lust för det så fick bli bara kondition, känner för samma idag. Man kan undraq varför jag skriver detta egentlige, typ mest tråkiga inlägg ever..

Näee, ska sätta mig och söka jobb nu. Måste nog sätta på hög musik och sudda ut mina tankar. Kollade nyss på ett avsnitt av kungarna av tylösand, har aldrig sett det. Mår typ illa nu, äckliga juckande rövar typ, hööööhhh. Har för övrigt bestämt mig för att inte jobba i arvika i år. Gick just in på min mail för att skriva till chefen det, tyvärr hann hon fråga innan, det var ju lite synd. Vet inte riktigt varför jag verkligen inte vill det, har ju båda mina bästa vänner där i sommar på samma jobb till och med (nu när jag skriver det blir jag ännu mer förundrad:S WHAT THE FUCK?) Men något säger mig att jag inte ska göra det så då får det bli så. Man ska följa sin magkänsla ibland!

Näe, ha det nice! Ciao


Kommentarer
Postat av: Linn

Först vill jag bara säga att det vore trevligt om du svarade på kommentarer :) Sen vill jag säga att jag tycker du gör rätt i att stanna i GBG om du får jobb där... Arvika är ju inget att sträva efter direkt ;)

2011-03-21 @ 12:40:39
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0