Måndag

Tjaaaa. Idag ska jag och Jessica ut till kungälv och följa med en kurator och se vad hon sysslar med. Detta ska vi göra hela veckan, ska bli intressant faktiskt! Kurator känns som ett bra jobb, hade nog verkligen kunnat tänka mig att bli det. Egentligen skulle jag sitta på bussen dit nu men jessica ringde precis när jag skulle gå och sa att hon försovit sig. Det gjorde mig inget direkt, nu hann jag sminka mig o sådära. Själv snoozade jag omedveten en halvtimma så var lite brådis för min del :) Bussarna dit ut vi ska går inte så ofta så jag ska åka om en timme.

Jag har haft en jäkligt bra helg. I fredags var jag bara hemma med mathias och myste och åt våfflor. Sjukt gott. Saffransvåfflor, hallelujah. Hehe. I lördags gick jag på stan med maria, rakel, nomi och mathias. Mysigt. Jag köpte två par tights och en tisha (tshirten ser ni lite av på bilderna). Efter stan stack jag hem till jessica där det fördracks lite. Jag drack bara en en öl o en cider, sen åkte jag hem när dom drog in till stan. Kände mig helt nöjd med det, har inget direkt fyllebehov nu. Kan gärna hitta på kul saker men har lite kommit ifrån det här med att vilja dricka massor just nu. Eller just nu, kanske har varit så ett bra tag om jag tänker efter.

Nåja. Igår åkte vi och storhandlade så nu har vi full kyl och frys! Jättejätteskönt verkligen. Älskar att ha massa mat hemma, att slippa gå och handla och bara ta det som finns. Det är najsbajs. Kunde inte somna igår för jag hade sovit så satans länge och sen ställde man ju om klockan igår dessutom så jag fick en timme mindre att bli trött på liksom. Nu är jag seg i mitt lilla huvud.

Ha en fin dag, solen verkar vara framme så hoppas den lyser på er :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0