Måndag.

Hej och hå. Idag är jag glad för jag kan gå igen! Mina vader var stela hela långa dagen och kvällen igår, fick stappla fram hela tiden (gå på tå med böjda ben eller gå som en gorilla med böjda ben). Masserade och stretchade hela tiden och det gjorde det bättre i några minuter sen blev det lika illa igen. Vaknade inatt och det var lika dåligt när jag gick upp på toa, då trodde jag fan jag skulle börja gråta haha. Är inte kul att inte kunna gå ordentligt, det är en sak som är säker! Sen nu när jag gick upp så var det lite stelt men sannerligen bättre och efter ett tag nu så är jag nästan återställd! Jihoooo. Faaan vad skönt. Ska diska bort monsterdisken nu, har ju inte kunnat diska eftersom jag inte kunde stå med raka ben men nu finns det inga ursäkter. Sen ska jag in till stan och leta present till maria, är heeelt tom på idéer! Sjukt störigt. Hade en idé men kan bara skickas efter på internet och hon fyller år imorgon så är försent. Är ju fan så man kan dö på min ickehandlingskraftighet. På tal om det är det dags o söka jobb.. Nej fan, hatar mig själv ibland, varför fan skjuter jag på allt hela tiden? Well well.. Dags å sticka, ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0