Monday

Tja tjaaa. Måndag idag, ny vecka nya möjligheter! Hehe. Jag sitter och har just ätit frukost, ska försöka vara lite nyttigare nu än vad jag varit på sista tiden så började morgonen med gröt, ägg och keso :) Mums mums mums. Mycket bättre än att trycka i sig mackor hela tiden, jag tröttnar alltid på det i längden.

Igår hade jag en ganska skön söndag, ute lite i solen, pluggade lite sen en myskväll med fika o solsidan å så. Älskar hemmamys hehe, det är fan bättre än allt annat. Just nu kanske jag hellre legat på en strand iofs, men ja ni fattar..
Idag ska jag fortsätta skriva på min hemtenta. Blev inte helt klar med den där uppgiften igår men skrev iallafall nästan en sida. Behöver skriva lite till, men funderar på att börja på någon annan så länge. Kan ju passa på att läsa lite nu typ. Har beslutsångest om ifall jag ska åka iväg och plugga eller om jag ska sitta kvar hemma. Får alltid mer gjort när jag sitter på typ biblioteket men det känns lite omständigt när jag ändå inte ska möta någon. Nej jag stannar nog här vid mitt lilla skrivbord och är duktig istället!

Idag kommer min brorsa hem. Han har varit i Thailand sedan i höstas typ. Ska bli kul o träffa honom igen! Jag ska ner och ge honom nyckeln så han kommer in till papi och sådär sen i eftermiddag, så tills dess tänker jag vara duktig med tentan!

Ha en fin måndag, puss hej.

Höööh. Sol. Snart kommer våren hit iallafalll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0