NEJ.

Jaaa, om ni väntar er ett peppat lyckligt inlägg från mig nu, så får jag ta och göra er besvikna. Jag kan inte ens förklara den frustration och halvångest jag får av att sitta och söka jobb. Jag blir så jävla bitter och ledsen av det! Jag har varken självförtroende eller initiativförmåga nog att lyckas med det här. Jag är inte redo! Jag fan dör bara av tanken på det. Helvete helvete helvete vad arg jag blir. Om jag vann lite pengar skulle jag pausa min utbildning och åka iväg till någon värme och bara vara. Jag är inte redo att bli vuxen än. Jag kan inte.

Fan, fan fan fan. Varför ska detta få ner mig så här. Som ni fattar så lär det ju inte vara  bara jobbsökandet som ger mig sån panik, utan det är som att så mycket frustration i mig kommer upp. Kan inte förklara. Och min blogg håller på att förvandlas till en deppblogg, precis som min gamla. Nej, imorgon är jag förmodligen på topp igen. Ha en fin kväll, jag ska diska, duscha sen sova. Ska bli så jävla skönt. Godnatt!

Ta mig till Thailand


Kommentarer
Postat av: Linn

Kom igen Tessan, Kom igen! ;D Nu ska vi inte va sånna! Tänk på allt bra som du har runtomkring dig.. tänk på allt roligt som du har varit med om, tänk på det roliga du har framför dig! Tänk på att det snart är sommar och sol! Tänk att du klarar vad du vill, för det gör du! Du är en mycket klok person med god självinsikt.. det kommer man långt på! Ibland kan det vara jobbigt att vara så självmedveten men fan va man tjänar på de. Att säka jobb är ju inte så farligt egentligen om du tänker riktigt noga. Alla söker jobb, även de som är helt bakom flötet! Jag vet att du kan lösa problem bättre än.. till exempel.. MIG! Så visa de nu! Och sluta klaga på hur du ser ut!! Du ser bra ut, det vet du. Säg nått som du tycker der fint ut i stället. Jag vill också till Thailand. Vi drar dit när du och jag har en fast jävla anställning om bara några år!

2011-03-29 @ 22:44:22
URL: http://linnjoa.blogg.se/
Postat av: Linn

Kom igen Tessan, Kom igen! ;D Nu ska vi inte va sånna! Tänk på allt bra som du har runtomkring dig.. tänk på allt roligt som du har varit med om, tänk på det roliga du har framför dig! Tänk på att det snart är sommar och sol! Tänk att du klarar vad du vill, för det gör du! Du är en mycket klok person med god självinsikt.. det kommer man långt på! Ibland kan det vara jobbigt att vara så självmedveten men fan va man tjänar på de. Att säka jobb är ju inte så farligt egentligen om du tänker riktigt noga. Alla söker jobb, även de som är helt bakom flötet! Jag vet att du kan lösa problem bättre än.. till exempel.. MIG! Så visa de nu! Och sluta klaga på hur du ser ut!! Du ser bra ut, det vet du. Säg nått som du tycker der fint ut i stället. Jag vill också till Thailand. Vi drar dit när du och jag har en fast jävla anställning om bara några år!

2011-03-29 @ 22:45:08
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0