ONSDAG

Tjena. Får skriva snabbt för är lite stressad. Ska gå hemifrån typ nu och det enda jag gjort är att ha ätit frukost, ska alltså klä på mig, borsta tänderna och helst sminka mig ;) Jag är så bra.

Är trötter idag, ser nästan fram emot att komma ut i det gråa vädret och piskas igång av lite kall luft. Somnade inte så sent igår men jag stressade hela dagen igår så blev helt utmattad hehe. Direkt efter skolan stack jag och handlade och sen stack jag hem och började baka semlor. Bakade semletårta, var ju både semledagen och marias födelsedag igår :) Jag var fan duktig, har aldrig bakat semlor sådära liksom.. En hel tårta från grunden ;) Hehe. Hade tårtmys och så på kvällen med maria mathias ida rakel och nomi.

Börjar skolan 10.15 och går till tre, sen ska jag träffa min grupp och diskutera en redovisning vi ska ha imorgon. Just nu är jag inne i en skoltrött-period, hoppas jag kommer ur den snart eller kommer på något annat vettigt att göra. Tänker mycket just nu på allt som har med livet att göra men kommer inte riktigt på något.

Nej, fan det här går inte, dags att springa! CIAO :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0