Rain

Hör och ser regnet genom fönstret. Jag tycker det är så fint med regn. Jag vet att man ibland bli så himla trött på grått regnväder, men ofta blir jag lycklig av regn. Det ger mig en fin känsla. Det är rent och mysigt på något härligt vis, friskt. Lyssnar på Thåström och njuter av att det regnar utanför. Man hade kunnat tro att jag var deprimerad, men nej, jag tycker det är så fint. Jag älskar såna dagar när man kan få känna mycket, att få känna djupa saker utan att bli ledsen av det. Så känner jag mig nu. Djup men lycklig. Det är en fin känsla. Är inte helt förtjust i att vara ensam hemma, men försöker njuta av det. Bara vara jag, känna mina egna känslor och tänka mina tankar i lugn och ro. Nu disk, sen film. AMS får vänta till imorgon, maria ska rätta mitt cv inatt. Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0