Saturday

Ohoj. Sitter än en dag på biblioteket med jessica och ska skriva tenta. Not very fun hehe, men jag käkar upp jessicas godisnappar så jag överlever :) Får inte mycket skrivet, har varken inspiration eller motivation eller koncentration.

Igår när jag kom hem lagade jag lite köttfärssås med spagetti :) Eller nej inte köttfärssås utan vegfärssås:) Helt okey gott men saltet var slut så blev lite saltlöst:( Öste i soja iallafall.. Efter maten tänkte jag och mattan kolla på Psalm 21 men fan jag började nästan gråta så rädd blev jag. Vet inte om jag var känsligare än vanligt eller om den är helt sjuuukt ledsen. Jag skrek rakt ut haha och fick typ ont för att mina muskler spändes så snabbt och hårt.. Fick stänga av efter typ en kvart och spela mario cart istället :) Det är sååååå kul. Vi åt pepparkakskladdkaka, sån man köper i frysdisken. Gillar ni pepparkaksdeg kan jag verkligen rekommendera den :D

Ikväll när jag kommer hem ska jag vara mer pluggeffektiv och bara skriva tror jag.. Jippiiiie ;). Nej jag ska väl inte klaga antar jag, det kan ju bli kul. Måste köpa godis och göra det mysigt hehe. Dessa pluggveckor gör underverk för den kurviga formen ;)

Dags att fortsätta! Ciao :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0