Saturday

Hej mina vänner. Vad gör ni denna lördagskväll? Jag håller på och fixar iordning mig, ska alldeles strax åka iväg till Jessica. Har lite svårt att bestämma mig för hur jag ska se ut idag, har fixat klädsel men vet inte med hår och smink. (MY god vad fåfäng jag blittttttttt, tycker jag skriver om utseende i varenda inlägg höhö). Höll på med håret och satte upp det år sidan och lockade och så men fick fan inte till det. Nu fick det bara bli luggen bakåt, får funka :) Kan inte sätta upp det bakåt för när jag stressfixade så råkade jag hugga in nageln i nacken på mig så ser ju typ ut som jag har en stor köttig finne där nu, får gömma med hår hehe:P

Igår mötte jag och mathias upp varandra och stack och gymmade, tycker fan det är skitskönt att träna! Älskar att göra mig stark. Idag har jag lite träningsvärk i vaderna och armarna.. Efter träningen gick vi på Rango, sjukt rolig film! Ni borde se :D Men vi hade ingen dricka och hela filmen handöar typ om att dom är törstiga så ett litet tips är att ha rikligt med dricka på er ;)

Nej, dags att sminka klart mig. Kan inte bestämma mig för om jag ska ha röda läppar eller inte. Men får nog skaffa något mindre kladdigt innan jag kör på det, vill inte vara kladdig överallt ikväll. Ha en fin night, Puss!

haha, posebilder är verkligen inte min grej. som en liten fisk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0