SNÖ?

Vafan. Idag bestämde jag mig för att trotsa den lilla vinter som fanns kvar igår och sätta på mig tygskor. Ut kom jag till en rejäl jävla snöstorm typ. Kul? Nepp inte det minsta, fick typ en chock. Har sedan dess haft föreläsning med en ganska långsam kvinna som lyckades göra ett intressant ämne ointressant. Synd faktiskt för hon verkade brinna för det men någonstans gick det snett typ. Efter att jag slutat mötte jag linn en liten stund och nu är jag hemma igen. Hemvägen var en stor slaskstorm och jag fick en chock igen.

Ska göra lite fint och sen ska jag ge mig på att göra lasagne :) Har aldrig gjort det så får se hur det går! Ska ha i spenat, vegfärs (svar på din fråga linn, man kan ha vegetarisk färs i tacos;) ), fetaost å så lite till tänkte jag. Hoppas det blir mums, jag blir så arg när jag misslyckas i köket. Men man måste ju prova sig fram! Jag har inte lagat värst mkt mat i mina dagar så jag måste ju få öva lite innan jag kan bli grym. För jag tänker bli grym på att laga mat, det vore kul! :) Min pojkvän kommer hit så det är bäst att han blir nöjd höhö. Ska bli mys, vi ska kolla på solsidan. Skiiiiiitkul program juu.

Näääh, vet inte vad jag ska skriva mera. Känns som om jag har allt och ingenting att skriva. Har massa tankar men inget som jag kan sätta ord på, knappt för mig själv liksom. Känner mig förvirrad samtidigt som jag inte har något värre att vara förvirrad över. Nej jag vet inte, ska nog städa lite istället, hare nice! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0