SNÖÖ?!

Ååå så var snön tillbaka. Här har man gått och trott att våren är här hehe. Men så här är det ju varje år så det är väl ingen idé att deppa ihop. Om en månad är det väl på riktigt typ.. Jag sitter här och lyssnar på musik och har stora planer på att inte gå utanför dörren idag. Måste ändå skriva tenta ju... Jo jag ska nog gå och handla lite sen kanske, kan vara skönt att komma ut lite, trots vädret!

Sjukt tråkigt att blogga när man bara sitter inne hela tiden och skriver, jag har ju inte direkt någon händelse att berätta om. Typ, jag tappade pennan på golvet tre ggr idag. Jag har ätit konstant. Jag har klagat en miljon ggr. Ja ni fattar.. Ska nog sätta igång och skriva nu på en gång så att jag får slut på detta. Ha en fin dag! Puss


En liten solbränna på mitt genomskinliga ansikte skulle inte sitta fel alltså. Förstår inte hur jag lyckas hålla mig från att sola solarium nu, vill inte för det är onödigt skadligt men om våren låter vänta på sig för länge så ger jag nog fan upp min solarietrots. Vet vi vad det patetiska är? Att jag använder en ansiktskräm men lite lite B.U.S i.. Jag är typ för vit för att det bruna ska ha något att fastna på. Nej, jag kan inte tro att jag är så vit som på dessa bilderna haha, måste vara ljuset va? ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Ja va fan! Klart det är ljuset. Tänk bara va vit jag skulle vara om jag satt där bredvid. Det hade ju inte gått liksom.. det är ljuset! :)

2011-03-18 @ 17:29:33
URL: http://linnjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0