Sol!

Faaaaan vilket härligt väder det är idag! Helt sjukt. Det är ganska molningt men idag är det verkligen verkligen vår i luften. Jag tog en kort promenix med Mathias och ville knappt gå in.. Min kropp törstar verkligen efter sol! Kan inte ens beskriva känslan jag fick när jag gick ut, höll på att smälla av så skönt var det. Vi satte oss en stund mot en husvägg och jag bara sög i mig känslan av värme mot ansiktet. Ååh vad skönt det ska bli med vår.

Fick gå hem ganska snart ändå, sitter och pluggar igen. Tänkte jag skulle försöka få klart en fråga på tentan idag, har skrivit ett litet stycke typ bara iofs, men vore jäkligt skönt. Igårkväll fick jag pluggat lite här hemma, inte jättemycket men skrev upp vilka böcker jag ska använda på vilka frågor o så.. Imorgon ska jag och Jessica plugga ihop, ska bli skönt att se alla böcker men ska börja så bra jag kan idag! Känner mig taggad på att bli klar med den här tentan ganska fort, den är ganska stor men åtminstone intressant så försöker göra något kul av det typ. Måste typ ha lite press på mig för att kunna plugga men hatar att göra saker under stress så blir lagom att jag bara är stressad pga mig själv, att jag vill får lite ledigt!

Hmm, nej, back to skrivning. Idag ska jag äta lax och potatis förresten, min nya favvorrätt! :D Ha en superfin dag, njut av känslan ute. Puss o Ciao


har insett att jag alltid tar kort från samma vinkel, så fick prova nåt annat... höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0