SUN-day

Tjo vänner. Igår var vi ju hos Jessica o skulle fira hennes birthday. Det var jag Jessica å Julia, sköjj sköjj vare. Julia fick jätteont i magen så slutligen blev det bara jag å Jessica som åkte in mot stan och jag var alldeles för full. Jepp det var jag verkligen, nu kan jag börja dricka med måtta igen. Var väl tvungen att påminna mig själv om att det är roligare att va lagom full typ, framför allt dagen efter. Vi kom bara till Chez och mötte Jossan o gänget, där drack jag en jävla massa vatten men det var ju redan lite sent. Gick inte att rädda mig så att säga ;) Åkte hem vid två tråkigt nog så taggad som jag varit på denna kväll men men det blev ju skoj så länge det varade liksom. Två är väl inte så tidigt egentligen, man blir så bortskämd av den här stan där det stänger sent, i Arvika stänger allt två. Eller ett?

Well well. Mår ganska skapligt idag ändå, är nog tack vare allt vatten jag hällde i mig igår och mina mumsiga tonfisktoast jag tryckte i mig när jag kom hem. Mums! Att äta efter en partykväll är viktigt om man inte vill vakna som döden själv typ. Mathias väckte mig med frukost på sängen imorse, Yes, världens bästa kille har jag. Sjukt gott när man bara vill ligga kvar.

Hmm, alltså, en liten parantes, ni ska seee hur jag går idag.. Jag skrev ju att jag hade träningsvärk i vaderna igår.. Sen gick jag i höga skor igår. Något fuckat har nu hänt med mina vad muskler så jag kan inte räta ut benen och måste gå med böjda ben eller på tå. Alltså, hela tiden. Prova gå sådär med böjda ben så får ni känna hur läcker jag känner mig idag ;) Och ooont gör det. Hoppas det försvinner, kan ju inte gå ut med krökta ben heller :(

Soligt ute idag! Härligt :D Vet ej fan om jag kommer ta mig ut dock, nu ska jag lägga mig och vila lite, min nergi börjar sina.. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0