Tisdag.

Tjo alla glada! Nu sitter jag här o har just kakat frukost. Har typ blivit en ny tradition att frukostblogga ;)
Det är iofs inte det jag sitter här för nu utan jag tänkte plugga en timme innan skolan (tänkte mer men jag är långsam som bekant). Nu hinner jag med en timme minst om jag börjar nu. Nej en och en halv tillomed, inte illa.

Igår gick jag ner och mötte min nyss hemkomna bror, kuul att se honom igen! Han var brun som fan och hade massa mat o grejer med sej, spännande spännande! Ska dit ikväll tror jag så får hänga mer med honom innan han bestämmer sig för att lämna götet igen.

Idag blir nog en påfrestande dag. Hujamejen. Ska ha seminarium (prata inför klassen), sen ska jag på ett möte (prata inför en bunt nissar). Brukar bli antingen helt slut efter sådana här dagar, eller hyper. Är iallafall alltid en jävligt skum känsla att ha övervunnit det som är skitjobbigt, men jag har ju gjort det förr så jag vet att jag kan. Ser iallafall ut att vara sol idag igen så jag är glad ändååå!:)

Nu ska jag läsa lite inför seminariet sen fortsätta på hemtentan! Ha en fin dag i vårvädret. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0