Tisdag.

Tjenatjena. Allt bra? Jag sitter och har just käkat frukost. Ska göra mig klar så jag slipper stressa sen, börjar 13 idag.. Har huvudvärk o ont i halsen, vill inte bli sjuk, det orkar jag inte.. Ser så sjukt sliten ut idag så det finns typ inte, får väl försöka kladda på mej nått som kan gömma det. Om jag inte blir sjuk nu så ska jag se till att träna mkt nu i veckan, behöver lite energi o att känna mig fräsch nu.. Just nu känner jag mig typ alksvullen, trots att jag bara festade i fredags o inte har festat på länge innan dess. Å då menar jag inte svullen som i att jag gått upp i vikt utan mitt ansikta känns så där osunt liksom..

Nåja. Har skola mellan 13 o 15 idag, efter det ska jag hem till min pappsi som är hemma några dagar nu :) Mys! Mamma kanske också kommer idag men det är inte säkert.. Ska bli skoj iallafall. Jag kanske ska gå på en lägenhetsvisning med Mathias också (en lägenhet till honom) men det beror på familjen o så, om jag ska vara med dom hela tiden.

Jag köpte ett nytt läppglans i fredags, tycker det är så fint med röda läppar :) Dock så satans svårt, kladdigt o jobbigt o inte snyggt med röda fläckar på varken kinder eller tänder.. Får se hur mkt jag vågar använda ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0